Idėja
6 klasės mokiniai per matematikos pamoką mokosi temos apie koordinačių plokštumą ir figūrų padėtį joje, įvardinant figūrų taškus skaičių poromis. Per informatikos pamoką mokosi programuoti su micro:bit kompiuteriuku. Ne visiems vaikams per matematikos pamokas sekasi suprasti ir teisingai sužymėti skaičių poras koordinačių plokštumoje, o per informatikos pamoką programuoti su micro:bit kompiuteriuku. Kad matematikos ir informatikos pamokos būtų įdomesnės ir aiškesnės galime sujungti jas į integruotas pamokas, kuriose taikys ir mokysis matematikos ir programavimo žinių.
Tikslas
Skatinti moksleivių kūrybiškumą, žvelgiant į matematikos ir informacinių technologijų dalykus, ugdyti jų loginį mąstymą bei taikyti matematikos pamokose įgytas žinias programuojant su micro:bit kompiuteriuku. Įdomiau ir supratingiau pateikti mokymosi temą per žaidimą. Ugdyti loginį mąstymą.
Pamokos pasiūlymas:
- Snieguolė Bagočienė – koordinačių plokštuma
- Kodavimo blokeliai – pradžia
- Kodavimo blokeliai – pirmos dvi programėlės
- Kodavimo blokeliai – trečia programėlė
Pristatymas: