Aprašymas. Micro:bit gali atpažinti, kokia puse jis paverstas bei reaguoti į judesius. Tai leidžia sukurti micro:pet – “dėžinuką”, kuris turi savo vardą, charakterį, pomėgį, nemėgsta būti vienas arba bijo tamsos. Taigi turime kūrybinę ir techninę užduotį – du viename.
Priemonės. Dėžutės, lipni juosta, piešimo priemonės, žirklės, spalvotas popierius arba žurnalai, atspausdintos micro:bit kortelės (žemiau).
Veikla. Naudojantis micro:bit kortelėmis, “dėžinukai” programuojami. Kiekvienas vaikas gaus kartoninę dėžutę, kurioje galės įtaisyti micro:bit (skylės bus paruoštos).
Vyresniems tai bus savarankiška veikla žinioms įsisavinti, jaunesniems pasiūlykite, kurias korteles naudoti arba programuokite visi kartu.
Kortelėse naudotas Microsoft PXT kodo redaktorius.
Patarimai:
- nepalikite dekoravimo bei testavimo pabaigai – dažniausiai būtent šioje vietoje vaikams kyla idėjų, ką dar programoje pakeisti/pridėti;
- svarbu, kad būtų galima nesunkiai micro:bit ištraukti ir įstatyti atgal;
- Pasiūlykite vaikams sukurti savo žmogeliukui vardą, kostiumą, sugalvoti jam charakterį ar pridėti supergalią, praktinį panaudojimą;
- Įspėkite vaikus, kad ne visos kortelės gali veikti kartu, vienu metu. Todėl prieš programuodami, tegul pasitikrina, ar nesikartoja įvykiai, nesikerta logika ir pan.;
- Skatinkite komandinį darbą.
Papildomos idėjos. Micro:pet advanced.
Klausimai, kurie padės vaikams kurti savo veikėjus:
- Koks jo/jos vardas, slapyvardis, išvaizda, draugai/šeima?
- Veikėjo vidus vs. išorė